onsdag 17. april 2013

*


***
Finally the spring came ! I have been waiting and waiting :) So many exciting things are happening outside, and also in the office.  




 ***
I started this tiny rockery, and I hope to expand it little by little.. have to be a littly sneaky, so that the mister dont get suspicious ;) 

 ***
Here you can see our garden -- on this side of the bikes, we are gonna make our vegetable garden! My tomatoeplants are growing like beasts inside, and I hope they will do just as well outside..


***
I have been running faster, and longer than ever before, and I love it! But besides a big smile on my face it has also resulted in four big holes in my beautiful running shoes! I guess I will have to part with them soon.. But they have been soo good to me :) 
 
And remember you can still win one of my posters here

5 kommentarer:

  1. Ov dine tomater ser store ud! hvad har du gjort, min højeste er kun 7 cm.

    SvarSlett
  2. Jammen vi har ikke gjort så meget! Vi har plantet dem i sådan noget såjord og stillet dem i det vindu hvor der kommer mest muligt lys. Men de er ved at blive så store at de snart må komme ud, så jeg håber vejret tager sig lidt sammen snart :)
    Hvordan går det med hønsehus og bønnerne?

    SvarSlett
  3. Hmm, håber mine kommer efter det. Hønsehuset er næsten færdigt. Og vi får tre høns. Bønnerne ligger nede i jorden og arbejder på sagen (håber jeg). Ån sommer! glæder mig

    SvarSlett
  4. Hvor ser det skønt ud Julie. Bor I i rækkehus eller er det alm hus?

    SvarSlett
  5. Vi bor i almindelig hus -- hvor der er en mere i vores etage, og vores udlejer på toppen :) Jeg har fået gravet hul til køkkenhaven, men det går nok stadig en uge mer, inden der kommer frø i jorden.. Men jeg lægger ud billeder når vi kommer så langt ..

    SvarSlett